Lubicie Naruto ? Lepiej nie traficie , zarejerstrujcie się a nie pożałujecie !!! Super forumowa gra Naruto wszechczasów !!!!!!! Zostań prawdziwym ninja w świecie Naruto wraz z innymi kolegami i koleżankami !!!!!!!!!!!
KazeKage 1 (były)
Mistrzowie Marionetek to Ninja, którzy skupili się na trudnej sztuce animacji lalek. To rodzaj walki wymagający nawet większego poświęcenia niż TaiJutsu, ponieważ zawęża specjalizację jedynie do kontroli lalek. Przez to jest niewielu lalkarzy w świecie Shinobi, co jednak wcale nie zmienia faktu, że animatorzy lalek potrafią walkę z bardzo ciężkim przeciwnikiem, w dodatku bardzo wyrównaną walkę, wygrać bez najmniejszego nawet zadraśnięcia. W walce w ręcz są słabi ale dobrze wyszkolony ninja z tego klanu potrafi walczyć i w zwarciu i na odległość.
Specjalizacje : można wybierać tylko z Jutsu Bez Żywiołu
Umiejętności : Kontrola Lalek
Wstępując do klanu otrzymujesz za darmo drewnianą lalkę.
Ile możemy kontrolować lalek?
Genin - 1
Chunin - 2
S-Jounin - 3
Jounin - 5
Sanin/Starszy wioski/ANBU - 10
Legendarny Sanin/Lider Oddzialu/Kage - 100
Mędrzec Sześciu Ścieżek/Kage Wioski/Lider ANBU - 150
Jutsu Klanowe
Kugutsu no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 10
Opis: Jutsu polega na podłączeniu nici czakry do lalki, którą chcemy kontrolować.Gdy osiągniemy stopień Jounina możemy podczepić się do człowieka ale to kosztuje 200 chakry
UWAGA: W czasie wykonywania tego jutsu nie można posługiwać się żadną bronią, ani wykonywać żadnych jutsu chyba że mamy range Sanina/AnBu/Starszego Wioski i umiejętność dobrej kontroli chakry wtedy możemy kontrolować lalki jedna ręką wtedy jednak tracimy na skuteczności naszych ataków
Doku Kiri Jigoku
Ranga: D
Chakra: 80
Opis: Wymaga lalek: Karasu i Kuroari .Dzięki temu jutsu, Kuroari i Karasu otaczają przeciwnika oraz go dezorientują. Potem wystrzeliwują bomby gazowe a z ich rąk wylatują małe igiełki (nawet jeśli gracz uciekł już z chmury trucizna nadal działa)
Tworzenie Lalek
Ranga: C
Opis: Na poziomie Jounina użytkownik może stworzyć własną lalkę, której będzie mógł używać w walce, jeśli któryś z adminów zatwierdzi kreację marionetki.
Kairai Engeki • Kuro Higikiki Ippatsu
Ranga: B
Chakra: 40
Opis:Technika polegająca na zamknięciu przeciwnika w środku Kuroarii, a następnie ręce Karasu zamieniają się w ostrza które wbijają się w otwory w Kuroarii i zabijają przeciwnika. Napastnik ma bardzo utrudnioną obronę ze względu na brak miejsca w środku Kuroarii (nie można wykonywać większości jutsu
UWAGA: Wymaga dwóch lalek: Kuroarii i Karasu
Pieczętowanie Lalek
Ranga: B
Opis: Na poziomie S.Jounina użytkownik może zapieczętować lalkę w zwoju przywoływania, dzięki czemu będzie mógł mieć ze sobą więcej lalek.
UWAGA: W przypadku większych lalek jest to wręcz niezbędne i w przypadku posiadania lalek więcej niż 2..
Mistrz Marionetek
Ranga: A
Chakra: 100
Opis: Będąc na poziomie Jounina możemy rozłożyć Karasu na kilkanaście części i atakować nimi wszystkimi na raz .Ostrza są zatrute jeśli trafimy taka częścią lalki w przeciwnika wygrana mamy w kieszeni
Souen Hitomi Kokuu
Oryginalna nazwa: Souen • Hitomi Kokuu
Ranga: A
Chakra: 100 + 20 za każdą rundę utrzymywania
Opis: Technika bardzo zbliżona do Kage Mane No Jutsu klanu Nara. Dzięki tej technice jesteśmy zdolni złapać przeciwnika niciami chakry wkilku miejscach, w jakich my chcemy i możemy kontrolować go, stojąc w miejscu. Jednak, dzięki tej technice, to samo można robić, np. Z niedoświadczonym sojusznikiem. Jeśli sojusznik walczy z kimś za silnym, my możemy złapać go niciami i walczyć nim, za niego. Jednak, jedynym minusem tej techniki jest to, że kiedy ją wykonujemy, mamy zajęte obie ręce.
Akahigi • Hyakki no Souen
Rnga: S
Chakra: 350
Opis: Przywołujemy sto kukieł o niesamowitym potencjale bojowym. Lalki są wyposażone w zwykła bron kosy sierpy miecze itp. Dzięki tym Lalka możemy w pojedynkę zniszczyć cały kraj
Hitokugutsu
Rnga: S
Chakra: 500
Opis: Jeśli po wygranej walce mamy wystarczająco dużo chakry możemy zamienić pokonanego przeciwnika w ludzką marionetkę, która będzie potrafiła wykonywać te same techniki klanowe, które znała za życia. Do lalki możemy dodać 5 ukrytych pułapek (które musi zatwierdzić admin). Lalka posiada takie same pokłady chakry jak żywa osoba przed zrobieniem z niej lalki.
Przygotowanie lalki trwa 24h w czasie tworzenia ludzkiej marionetki nie możemy wykonywać misji/treningów/ani walczyć
Uwaga : Nie można przejmować członków ze wrodzoną linia Kekei Genkei : Uchiha Hyuuga Kaguya Inuzuka Akimichi Sumi
Shirahigi • Jikki Chikamatsu no Shuu
Ranga:S
Chakra: 400
Opis: Przywołujemy legendarną dziesiątkę lalek Chikamatsu, które przewyższają sto kukieł Sasoriego pod wieloma względami.
Sanbou Kyuukai
Ranga:S
Chakra: 250
Opis:Trzy z lalek Chiyo ustawiają się w specjalnej pozycji, tworząc swego rodzaju trójkąt, po czym wystrzeliwują w stronę przeciwnika potężną falę uderzeniową. Technika jest bardzo silna i skuteczna
Shishi Heikou
Ranga: S
Chakra: 200
Opis: Jutsu wykonywane dzięki jednej z lalek Chyo. Polega na tym ze z ust lalki wylatuje niewielka kula. Lalka chwyta kulkę w rękę i rzuca nią w przeciwnika. Kula się powiększa i gdy uderzy w przeciwnika powoduje utratę przez przeciwnika 80% chakry
DZIAŁANIE TRUCIZNY
GENIN:
1 tura- gracz ma osłabiony wzrok (nie działa na posiadaczy sharingana, byakugana czy rinegana);
3 tura- utrudnia koordynacje ruchów nie jesteśmy już tak szybcy i zwinni jak wcześniej
6 tura- paraliżuje jakaś cześć ciała (może sparaliżować nawet cale ciało)
JOUNIN:
1 tura- utrudnia koordynacje ruchów nie jesteśmy już tak szybcy i zwinni jak wcześniej
3 tura- widzi podwójnie gorzej jest mu trafiać w przeciwnika
5 tura- mdleje na krotka chwile
KAGE/LEGENDARNY SANIN/LIDER ODDZIAŁU ANBU:
1 tura- przeciwnik widzi potrójnie co powoduje problemy z celnością
2 tura- ma problemy z utrzymaniem równowagi (wygląda jak by się narąbał)
3 tura- powoduje śmierć przeciwnika (jeśli nie zostanie podane ANTIDOTUM)
Offline